Proces převzetí společnosti je jednoduchý a lze jej zvládnout i během 24h
Prvotní kontakt, popsání problematiky společnosti.
Lze zvládnout i telefonicky bez prvotní osobní schůzky v případě jednodušších případů. Dojde k popisu situace a problémů společnosti, specifikaci právní formy, počtu majitelů, zda jsou všichni k dispozici v ČR nebo v zahraničí, v jakém stavu je účetnictví apod.
Zaslání převodní dokumentace.
Po odsouhlasení veškerých údajů a náležitostí, včetně ceny, bude zaslána převodní dokumentace k náhledu a připomínkám. Domluvení termínu převodu.
Náležitosti převáděné společnosti.
V ideální situaci by měla být převáděná společnost bez zaměstnanců, bez skladových zásob a jiného hmotného majetku. Není potřeba mít dokončené účetní závěrky.
Podpis dokumentace a vložení na obchodní rejstřík.
Jakmile máme s klientem odsouhlasenou dokumentaci, dochází k jejímu podpisu na Czechpointu a následně vše vložíme do obchodního rejstříku. V případě využití služeb notáře, se vše zapisuje do OR přímým notářským zápisem. Klient od nás obdrží potvrzení o předání dokumentů společnosti. Pokud se klient nachází v zahraničí lze vyřešit podpisy plné moci na české ambasádě, případně apostilou dokumentů pokud není v dosahu.